Nie udało Ci się trafić z rozmiarem bluzy i chcesz ją zwrócić? Coś jest nie tak z produktem, który do Ciebie trafił?
Spokojnie! W ZIMNO bez problemu możesz zwrócić swoje zamówienie do 30 dni od otrzymania.
Procedura zwrotu lub reklamacji:
Krok 1. - wypełnij formularz, który otrzymałeś w mailu z fakturą
W zależności od tego, czy chcesz zwrócić produkt czy zareklamować, wybierz zwracany produkt z listy a następnie zaznacz odpowiedni powód zgłoszenia. Uzupełnij swój numer konta bankowego, oraz opcjonalnie możesz dołączyć zdjęcie jeśli produkt jest wadliwy.
Krok 2. - spakuj produkt
Zapakuj bezpiecznie produkt, który chcesz zwrócić/zareklamować, a na paczce napisz numer zamówienia.
Krok 3. - odeślij produkt do ZIMNO
Zapakowany produkt, wyślij w dowolny sposób do ZIMNO, adresując przesyłkę następująco:
ZIMNO
ul. Niedźwiedzia 2C, 02-737 Warszawa
Jeśli chcesz otrzymać natychmiastową informację o dostarczeniu zwrotu przez kuriera, należy wybrać sposób dostawy z potwierdzeniem przekazania paczki. My kontaktujemy się z Tobą wyłącznie w trakcje realizowania żądania.
Krok 4. - poczekaj na zwrot wpłaty
Kiedy Twoja przesyłka do nas dotrze, sprawdzamy odesłany produkt i jeśli wszystko się zgadza, w zależności od Twojej prośby dokonujemy zwrotu należności lub rozpatrujemy reklamację.
Zwroty są realizowane w takiej samej formie, jak płatność za zamówienie (zwrot przez Przelewy24 lub jako przelew, jeżeli płaciłeś za pobraniem koniecznie uzupełnij numer konta w formularzu), w ciągu 14 dni od momentu kiedy otrzymamy od Ciebie paczkę.
Nie oferujemy wymian produktów zakupionych w naszym sklepie. Jeżeli potrzebujesz innego rozmiaru czy koloru dokonaj zwrotu i ponownego zakupu.