Nie udało Ci się trafić z rozmiarem bluzy i chcesz ją zwrócić? Coś jest nie tak z produktem, który do Ciebie trafił? 

Spokojnie! W ZIMNO bez problemu możesz zwrócić  swoje zamówienie do 30 dni od otrzymania.

zimnozimno.png

Procedura zwrotu lub reklamacji:

Krok 1. - wypełnij formularz, który otrzymałeś w mailu z fakturą

W zależności od tego, czy chcesz zwrócić produkt czy zareklamować, wybierz zwracany produkt z listy a następnie zaznacz odpowiedni powód zgłoszenia. Uzupełnij swój numer konta bankowego, oraz opcjonalnie możesz dołączyć zdjęcie jeśli produkt jest wadliwy.

Krok 2. - spakuj produkt

Zapakuj bezpiecznie produkt, który chcesz zwrócić/zareklamować, a na paczce napisz numer zamówienia.

Krok 3. - odeślij produkt do ZIMNO

Zapakowany produkt, wyślij w dowolny sposób do ZIMNO, adresując przesyłkę następująco:

ZIMNO

ul. Niedźwiedzia 2C, 02-737 Warszawa

Jeśli chcesz otrzymać natychmiastową informację o dostarczeniu zwrotu przez kuriera, należy wybrać sposób dostawy z potwierdzeniem przekazania paczki. My kontaktujemy się z Tobą wyłącznie w trakcje realizowania żądania.

Krok 4. - poczekaj na zwrot wpłaty

Kiedy Twoja przesyłka do nas dotrze, sprawdzamy odesłany produkt i jeśli wszystko się zgadza, w zależności od Twojej prośby dokonujemy zwrotu należności lub rozpatrujemy reklamację.

Zwroty są realizowane w takiej samej formie, jak płatność za zamówienie (zwrot przez Przelewy24 lub jako przelew, jeżeli płaciłeś za pobraniem koniecznie uzupełnij numer konta w formularzu), w ciągu 14 dni od momentu kiedy otrzymamy od Ciebie paczkę.

Nie oferujemy wymian produktów zakupionych w naszym sklepie. Jeżeli potrzebujesz innego rozmiaru czy koloru dokonaj zwrotu i ponownego zakupu. 

Ładowanie...