T-Shirt Relaks Unisex Biały z Kieszonką Fioletowe Góry T-Shirt Relaks Unisex Biały z Kieszonką Fioletowe Góry T-Shirt Relaks Unisex Biały z Kieszonką Fioletowe Góry T-Shirt Relaks Unisex Biały z Kieszonką Fioletowe Góry T-Shirt Relaks Unisex Biały z Kieszonką Fioletowe Góry
T-Shirt Relaks Unisex Biały z Kieszonką Fioletowe Góry

Rozmiar
Ilość
Dostępny produkt z innymi opcjami

dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych / paczkomaty w weekend!
30 dni na zwrot
bezpłatna dostawa od 298 zł

Tabela rozmiarów

Kiedy zwykli ludzie jeszcze śpią, Ty siedzisz już na szczycie, podziwiając zamglone, fioletowe góry tuż przed wschodem słońca? Specjalnie dla Ciebie wpisaliśmy tę niezwykłą scenerię w kieszonkę naszego białego T-shirtu. Załóż go na szlak i dumnie noś na piersi widok, który oglądają nieliczni.

Nasz uniseksowy, luźny T-shirt Relaks to idealny kompan wszystkich letnich przygód! Postawiliśmy w nim na lekki, przewiewny materiał i nadaliśmy mu nowy, swobodny krój z obszernymi rękawkami. Dlatego bez obaw możesz ruszać w nim w plener, nawet w najbardziej upalne dni.

X

Wybierz porządany Rozmiar z listy

I wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać wiadomość gdy będą znów dostępne

Utwórz alert, aby otrzymać wiadomość e-mail, gdy tylko będziemy mieć zapas

Sprawdź także:

T-Shirt Relaks Unisex Czarny z Kieszonką Las

Tabela rozmiarów

Skoro nosimy przy sobie zdjęcia bliskich i symbole tego, co dla nas ważne, czemu by nie wyrazić w podobny sposób miłości do natury i sportu na jej łonie? W czarnym T-shircie z kieszonką, będziesz nosić na sercu zielony las wszędzie tam, gdzie wyruszysz, by aktywnie spędzać czas.

Tank Top Męski Bordowy

99,00 zł

Tabela rozmiarów

Lato, to pełnia życia, a bordowy tank top ZIMNO idealnie wpisuje się w jego charakter. Podkreśli Twoją energię i doda Twojej stylówce charakteru. Będzie doskonałym kompanem dalekich podróży, wycieczek rowerowych czy wypadów na deskę z przyjaciółmi.

Jego luźny, swobodny krój i duże wycięcia pod pachami zapewnią Ci pełny przewiew. To kluczowe podczas aktywności w gorące dni. Nieprzypadkowy jest też naturalny, lekki i oddychający materiał, z którego uszyliśmy nasz męski tank top. Dzięki niemu sprawdzi się on nawet wtedy, gdy z nieba leje się żar.

Sprawdź też inne produkty w kolorze bordo - bluzy, spodenki oraz czapki - i skomponuj z nich pełną stylówkę!

T-Shirt Relaks Unisex Biały z Kieszonką Morze

Tabela rozmiarów

Księżyc nad morzem to hipnotyzujący widok, a oglądany z pokładu łodzi staje się wręcz mistyczny. Taki baśniowy widok umieściliśmy na kieszonce białego T-shirtu ZIMNO. Stworzyliśmy go dla tych, którzy nie boją się marzyć!

Nasz uniseksowy, luźny T-shirt Relaks jest doskonałym kompanem terenowych przygód o każdej porze roku! Postawiliśmy w nim na oddychający materiał i nadaliśmy mu swobodny krój z obszernymi rękawkami. Dlatego bez obaw możesz ruszać w nim w plener w letnie dni, jak i nosić go zimą jako bazową warstwę.

Produkt najwyższej jakości, wyprodukowany w Polsce.

Skład materiału: 100% Bawełna. Gramatura 180 gr.

Tank Top Damski Czarny

Tabela rozmiarów

Tank top ZIMNO to idealna propozycja dla wszystkich zwolenniczek luźnego, sportowego stylu. Niezależnie od tego jak będziesz spędzać czas, nasza koszulka sprawdzi się w każdych okolicznościach. To fantastyczna opcja na najcieplejsze dni w roku! Jest zwiewny i lekki, doskonale układa się na ciele. Ma szerokie ramiączka, a jednocześnie głębokie wycięcia pod pachami, co dodaje mu nieco bardziej odważnego looku. W końcu latem możemy pozwolić sobie na więcej! Gwarantujemy, że niezależnie z czym go zestawisz, stworzysz na maxa ciekawą stylówkę!

Skład materiału: 100% bawełna. Gramatura: 140 gr.

T-Shirt Basic Męski Biały

Tabela rozmiarów

Luźny, niekrępujący ruchów krój i świetna jakość! Tak w skrócie możemy opisać nasz biały t-shirt ZIMNO. Super przewiewny materiał sprawia, że poczujesz się komfortowo nawet w najcieplejsze dni. Prosty fason o klasycznej formie to idealna baza pod każdą stylówkę!

T-Shirt Relaks Unisex Czarny z Kieszonką Góry

Tabela rozmiarów

Strzeliste ośmiotysięczniki skąpane w świetle księżyca to majestatyczny widok, który oglądają ich zdobywcy, wyruszający nocą na atak szczytowy. Jeśli Ty również nie boisz się mierzyć wysoko, biały T-shirt ZIMNO z kieszonką w bajkowy motyw strzelistych gór nocą jest właśnie dla Ciebie!

Produkt najwyższej jakości, wyprodukowany w Polsce.

Skład materiału: 100% Bawełna. Gramatura 180 gr.

T-Shirt Basic Męski Czarny

Tabela rozmiarów

Czarny t-shirt ZIMNO o regularnym i klasycznym kroju to obowiązkowa pozycja w Twojej szafie! Sprawdzi się o każdej porze roku. Jest idealnym rozwiązaniem na wiele okazji. Uzupełni sportowy look, albo stanie się idealną bazą pod codzienną stylówkę. Możesz go łączyć jak tylko zechesz. Ważne, abyś mógł wyrażać siebie! Nasz t-shirt powstał w Polsce, a do jego produkcji wykorzystano materiały o najwyższej jakości. Uszyty jest w 100% z oddychającej bawełny. Całość uzupełnia symboliczny haft ZIMNO na piersi.

T-Shirt Relaks Unisex Czarny z Kieszonką Zachód Słońca

Tabela rozmiarów

Zachód słońca w górach, oglądany spod namiotu, to najpiękniejsze zwieńczenie dnia pełnego przygód. Właśnie taki urzekający widok umieściliśmy na piersi czarnego T-shirtu ZIMNO z kieszonką. Noś to wspomnienie ze sobą i inspiruj nim innych!

Nasz uniseksowy luźny T-shirt Relaks to idealny kompan wszystkich letnich przygód! Postawiliśmy w nim na lekki, przewiewny materiał i nadaliśmy mu nowy, swobodny krój z obszernymi rękawkami. Dlatego bez obaw możesz ruszać w nim w plener, nawet w najbardziej upalne dni.